Kockás Dávid vagyok
Adatokat elemzek és vizualizálok
Munkafolyamatokat automatizálok
Támogatlak a HR kontrolling terén
Segítek Excelben, Wordben, PPtben és makrókban
Kérdőíveket készítek
Megkönnyítem a munkád!

Történetem röviden

A Budapesti Corvinus Egyetem Emberi Erőforrások alapszakján tanulva, egyetemi éveim alatt végzett szakmai gyakorlatom alkalmával találkoztam először a vállalati HR világával. Itt az új munkatársak beléptetésével foglalkoztam a szerződések előkészítésétől kezdve az emberek fogadásán át a HR rendszerbe való rögzítésig. Heti több tíz belépő mellett szomorúan vettem észre, hogy a munkám jelentős része ismétlődő, rutinszerű feladatokból áll, melyekben személyiségemből fakadóan kevés örömöm leltem. Ennek hatására kezdtem el elmélyülni az Excel makrókban, melyek segítségével később sikeresen automatizáltam a beléptetési folyamat adminisztratív részét. A belépő munkatársak így már egy önmagát ellenőrző felületen adhatták meg minden adatukat, amelyből a rendszer a HR által szolgáltatott adatok segítségével elkészítetette a munkaszerződéseket, munkaköri leírásokat és minden más, a belépéshez szükséges dokumentumot, majd az adatokat előkészítette a HR rendszerbe való beolvasásra. Így nem csak jelentősen csökkent a munkatársak adminisztrációs terhe, de a HR működés megbízhatóbb és rugalmasabb lett, hiszen megszűntek a potenciális hibázási lehetőségek (elírások, kifelejtett lépések vagy szabályok) és akár hírtelen nagyobb mennyiségű munkavállaló beléptetését is el tudta végezni egyszerre.

Később az egyetem Vállalkozásfejlesztés mesterszakán folytattam tanulmányaimat, illetve a HR tanácsadás területén kezdtem dolgozni a HR Evolution Kft.-nél. Nem csak szakmailag, de önismereti szempontból is rendkívül sokat fejlődtem, hiszen rájöttem, hogy a fejlesztő szemléletű, kihívásokat és változatos feladatokat preferáló személyiségemhez sokkal jobban passzol a tanácsadói szerep, mint a vállalati HR világa. Lehetőségem volt megismerkedni számos szakterülettel és izgalmas ügyfél-projektekben vettem részt, mint például munkavállalói elégedettség felmérések, 360 fokos vezető-értékelések, fluktuáció kezelő projektek vagy bér benchmark felmérések, ahol lehetőségem volt a teljes projektfolyamatot átlátni. A kölcsönös bizalomnak és a kialakult jó munkakapcsolatnak köszönhetően akkor is folytattuk az együttműködést, amikor fél évre Lengyelországba költöztem Erasmus tanulmányaim miatt. Itt ismerkedtem meg a távmunkával és első kézből bizonyosodhattam meg arról, hogy a modern technika eszközeivel a hatékony munkához és a jó együttműködéshez nem feltétlen szükséges a személyes jelenlét, szinte minden kivitelezhető távolról is.

Később alkalmam nyílt élesben is bevetni vállalkozásfejlesztés diplomám megszerzése során elsajátított tudásomat és kivenni a részem termékfejlesztésből, belső folyamatok átszervezéséből, projektvezetésből, webes rendszer struktúra és adatbázis tervezéséből, illetve még egy teljes üzletág sikeres piaci bevezetéséből is a koncepcióalkotástól kezdve a kidolgozáson és piacra lépésen át a napi üzemeltetésig. A szoros együttműködés azt követően is megmaradt, hogy egyéni vállalkozóként kezdtem tevékenykedni.

A szolgáltatói oldalon tapasztalatot szereztem ügyfélkezelésben, különböző hátterű és kultúrájú cégekkel, csapatokkal való együttműködésben. Hiszek abban, hogy a meglévő folyamatokon mindig van mit fejleszteni, hogy a minőségi tartalom mellett a minőségi vizuális megjelenésre és áttekinthetőségre is érdemes energiát fordítani és szolgáltatóként célom, hogy szakterületeimen támogassam akár alkalmi, akár hosszú távú ügyfeleim munkáját és egyszűbbé, gyorsabbá, stabilabbá tegyem folyamataikat.